Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Brand Strategy"
  1. STEENKAMP, Jan-Benedict. Global brand strategy : world-wise marketing in the age of branding. London : Palgrave Macmillan, 2017. xxiv, 319 s. ISBN 978-1-349-94993-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. TSAI, J. - HSIU-YU HUNG. International brand strategy of Taiwanese hi-tech enterprises. In Agricultural economics. - Prague : Institute of Agricultural and Food Information, 2007. ISSN 0139-570X, 2007, vol. 53, no. 2, s. 83-88. Dostupné na : <http://www.agriculturejournals.cz/publicFiles/00068.pdf>
    článok

    článok

  3. MURPHY, John M. Brand Strategy. London : Director Books/Simon & Schuster, 1990. 186 s. ISBN 1-87055-530-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.