Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 10  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Business to business"
  1. ADALI, Osama Husian Ali - AL-RABEII, Samer Abdo Saleh. Business to Business (B2B) E-commerce. In Interdisciplinarity in theory and practice : Journal for Presentation of Interdisciplinary Approaches in Various Fields. - Arad : Adoram, 2018. ISSN 2344-2409, 2018, no. 17, s. 23-28.
    článok

    článok

  2. DELINOVÁ, Alena - TILL, Juraj - ŠTOFA, Tomáš. The Significance of Ratings in Business-to-Business Procurement. In Central European Conference in Finance and Economics. International Scientific Conference. Central European Conference in Finance and Economics (CEFE2017) : Proceedings of the 2nd International Scientific Conference : September 20 – 21, 2017, Herľany, Slovak Republic. - Košice : Technical University of Košice, 2017. ISBN 978-80-553-2906-2, pp. 147-153. APVV-15-0511.
    článok

    článok

  3. Relacje na rynku business-to-business : rozwój. Wartość. Komunikacja. Redakcja naukowa Grzegorz Leszczyński, Bogna Pilarczyk. Poznań : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, 2012. 193 s. Zeszyty naukowe, 220. ISBN 978-83-7417-693-4. ISSN 1689-7374. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  4. Trendy i koncepcje w marketingu i sprzedaży business-to-business. Redakcja naukowa Zygmunt Waskowski, Marek Zieliński. Poznań : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, 2012. 294 s. Zeszyty naukowe, 226. ISBN 978-83-7417-713-9. ISSN 1689-7374. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  5. MALAVAL, Philippe - BÉNAROYA, Christophe. Marketing business to business : du marketing industriel au marketing d'affaires. 3e éd. Paris : Pearson Education, 2005. 698 s. ISBN 2-7440-7123-4. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
  6. COE, John M. The fundamentals of business to business sales and marketing. New York : McGraw-Hill, 2004. xiii, 240 s. ISBN 978-0-07-140879-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  7. ŠÍŠOVÁ, L. Business to business. In Strategie : marketing, reklama, média. - Praha : Strategie Praha, 1997. ISSN 1210-3756, 1997, č. 9, s. 23-32.
    článok

    článok

  8. WEBER, B. Business-to-business komunikace z pohledu bank. 3. In Marketing & komunikace. - Praha : Česká marketingová společnost, 1996. ISSN 1211-5622, 1996, roč. 7, č. 1, s. 31.
    článok

    článok

  9. WEBER, B. Business-to-business komunikace z pohledu bank. 1. In Marketing & komunikace, 1995, roč. 6, č. 3, s. 6-7.
    článok

    článok

  10. WEBER, B. Business-to-business komunikace z pohledu bank. 2. In Marketing & komunikace, 1995, roč. 6, č. 4, s. 25-26.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.