Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 6  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Contemporary marketing"
  1. KOPANIČOVÁ, Janka - KLEPOCHOVÁ, Dagmar - FRANCOVÁ, Zuzana. Use of Netnography in Contemporary Marketing Research. - Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Scopus. In The Central European Business Review. - Praha : University of Economics Prague. ISSN 1805-4862, 2022, vol. 11, no. 4, pp. 111-131. VEGA 1/0505/22.
    článok

    článok

  2. KOPANIČOVÁ, Janka - KLEPOCHOVÁ, Dagmar - FRANCOVÁ, Zuzana. Use of Netnography in Contemporary Marketing Research. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Book of Abstracts of 21st International Joint Conference. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4817-5, pp. 23 online.
    článok

    článok

  3. BOONE, Louis E. - KURTZ, David L. Contemporary Marketing Plus. 8. ed. Fort Worth : The Dryden Press, 1995. 737 s. ISBN 0-03-097601-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  4. BOONE, Louis E. - KURTZ, David L. Contemporary Marketing. 6. ed. Chicago : The Dryden Press, 1989. 700 s. ISBN 0-03-022814-X. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  5. BOONE, Louis E. - KURTZ, David L. Contemporary marketing. 6. ed. New York : Dryden Press, 1980. 700 s. ISBN 0-03-022814-X. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  6. BOONE, Louis E. - KURTZ, David L. Contemporary Marketing. 3. ed. Hinsdale : Dryden Press, 1980. 536 s. ISBN 0-03-051391-X. [Počet ex. : 2, z toho voľných 2, prezenčne 0]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.