Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 22  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Digitálny marketing"
  1. PETRUŠ, Nino. Digitálny marketing vybraného spravodajského média : diplomová práca. Školiteľ: Martin Kuchta. Bratislava, 2022. 69 s.
    kniha

    kniha

  2. CSENKEYOVÁ, Zita. Digitálny marketing v oblasti komerčného bankovníctva : bakalárska práca. Školiteľ: Juraj Dedinský. Bratislava, 2022. 44 s.
    kniha

    kniha

  3. UHROVIČOVÁ, Eleonóra. Digitálny marketing v prostredí internetu : diplomová práca. Školiteľ: Peter Červenka. Bratislava, 2022. 109 s.
    kniha

    kniha

  4. KUCHTA, Martin. Digitálny marketing : marketingová komunikácia na internete : učebnica. Recenzenti: Jakub Horváth, Peter Hacek. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM EU v Bratislave, 2022. 184 s. [7,73 AH]. ISBN 978-80-225-4974-5. [Počet ex. : 12, z toho voľných 9, prezenčne 2]
  5. MURIN, Viliam. Digitálny marketing a jeho základné online marketingové kanály pre propagáciu firmy na internete. In MMK 2022. Mezinárodní vědecká konference. MMK 2022 : mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2022. ISBN 978-80-87952-37-5, s. 122-129.
    článok

    článok

  6. HEGEDŰS, Adam. Digitálny marketing : bakalárska práca. Školiteľ: Peter Procházka. Bratislava, 2022. 55 s.
    kniha

    kniha

  7. HAVIEROVÁ, Veronika. Smart technológie a digitálny marketing ako prezentačný nástroj pre cestovný ruch a marketing produktu cestovného ruchu : diplomová práca. Školiteľ: František Palko. Bratislava, 2021. 75 s.
    kniha

    kniha

  8. LIESKOVSKÁ, Vanda. Digitálny marketing a jeho využitie v zdravotníctve. In Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement X. Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement X. (2020) : Reviewed Proceeding of Posts from the 10. International Scientific Conference. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM EU v Bratislave, 2020. ISBN 978-80-225-4724-6, s. 230-231. VEGA 1/0376/17.
    článok

    článok

  9. BIELIK, Martin. Digitálny marketing subkultúry : diplomová práca. Školiteľ: Martin Kuchta. Bratislava, 2020. 74 s.
    kniha

    kniha

  10. GALLO, Martin. Digitálny marketing vo vybranej spoločnosti : diplomová práca. Školiteľ: Monika Matušovičová. Bratislava, 2019. 74 s.
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.