Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 158  
Vaša otázka: Hlavný názov = "E learning"
  1. MECHÁČEK, Michal. E-learning a jeho formy využívané v univerzitnom vzdelávaní počas pandémie Covid-19 : bakalárska práca. Školiteľ: Simona Polonyová. Bratislava, 2023. 46 s.
    kniha

    kniha

  2. ARTIUKHOV, Artem et al. Information Support of E-learning: Ukrainian Challenges and Cases During the War. In Journal of Modern Science. - Józefów : Alcide De Gasperi University of Euroregional Economy in Józefów. ISSN 1734-2031, 2023, vol. 54, no. 5, pp. 338-354.
    článok

    článok

  3. SHUMEIKO, Natalia - MANDÁKOVÁ, Alexandra. E-Learning Technologies and Teaching Business English in a Blended Learning Environment. In International Scientific and Practical Internet Conference of Teachers of Higher Education Institutions, Doctoral Students, Postgraduate Students, Teachers, Masters, Students. Modern Trends in Teaching Foreign Languages in the World : Proceedings. - Sumy : Sumy State Pedagogical University Named After A. S. Makarenko, 2023, pp. 130-133. KEGA 012EU-4/2023, EU NextGenerationEU through the Recovery and Resilience Plan for Slovakia No. 09I03-03-V01-00045.
    článok

    článok

  4. NEDELJKOVIĆ, Ivana - PETROVIĆ, Dragana Rejman. Investigating Critical Factors Influencing the Acceptance of E-learning during COVID-19. In Strategic Management : International Journal of Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management. - Subotica : Faculty of Economics in Subotica University of Novi Sad, 2022. ISSN 2334-6191, 2022, vol. 27, no. 4, pp. 30-40.
    článok

    článok

  5. STRELINGER, Ján. The Use of E-Learning Methods During COVID Pandemic Times. In Humanitné a spoločenské vedy v pregraduálnom vzdelávaní 5 : zborník vedeckých prác a vedeckých štúdií. - Bratislava : Z-F LINGUA, 2022. ISBN 978-80-8177-092-0, s. 141-146.
    článok

    článok

  6. SCHMIDT, Peter - JURÍK, Pavol - KULTAN, Jaroslav. Sieťové vyučovanie nie je len e-learning a MOOC. In „AIESA – budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach“. Medzinárodná vedecká konferencia. „AIESA - budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach“ : zborník z 20. medzinárodnej vedeckej konferencie, 24. – 25. november 2022, Bratislava. - Bratislava : Letra Edu, 2022. ISBN 978-80-974180-9-0, s. 45-54. KEGA 019EU-4/2020.
    článok

    článok

  7. SCHMIDT, Peter - JURÍK, Pavol - KULTAN, Jaroslav. Sieťové vyučovanie nie je len e-learning a MOOC. In „AIESA – budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach“. Medzinárodná vedecká konferencia. „AIESA - budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach“ : zborník abstraktov z 20. medzinárodnej vedeckej konferencie, 24. – 25. november 2022, Bratislava. - Bratislava : Letra Edu, 2022. ISBN 978-80-974443-0-3, s. 10.
    článok

    článok

  8. KOČIŠOVÁ, Zuzana. Präsenzunterricht oder E-Learning? Vor- und Nachteile. In Cudzojazyčné perspektívy v univerzitnom vzdelávaní. vedecká konferencia. Cudzojazyčné perspektívy v univerzitnom vzdelávaní : zborník z vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4813-7, s. 33-39.
    článok

    článok

  9. ŠTEFČÍK, Jozef - VEZJAK, Suzana. Online Approach towards Effective E-learning and Teaching : Challenges in Designing Digital Content. 1. Auflage. Hamburg : Verlag Dr. Kovač, 2021. [86 s.][3 AH]. Medienpädagogik und Mediendidaktik, Band 30. ISBN 978-3-339-12182-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  10. FARKAŠ, Csaba - RUŽICKÝ, Eugen. Mobile Application to Support E-Learning and Quizzes During Covid-19. In Information Technology Applications : [International Journal]. - Bratislava : Paneurópska vysoká škola : Občianske združenie VZDELÁVANIE - VEDA - VÝSKUM, 2020. ISSN 2453-7497, 2020, vol. 9, no. 2, pp. 63-70.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.