Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 5  
Vaša otázka: Heslá = "EAAA"
  1. BRAT, L. - ČANKOVÁ, H. Zákon silnejšieho : Filozofia Klubu reklamných agentúr Slovenska očami jeho prezidenta. In Merkúr : mesačník o obchode, veľtrhoch a reklame. - Bratislava : Spoločnosť 7 PLUS, 1997, 1997, roč. 4, č. 2, s. 40-41.
    článok

    článok

  2. Zelený papír Evropské komise týkající se komerční komunikace WFA v zemích Evropské unie. In Marketing & komunikace, 1995, roč. 6, č. 1, s. 12-15.
    článok

    článok

  3. KASPER, J. - LECHNICKÝ, Milan. KRAS po roku napĺňania ambícií. In Trend, 1994, roč. 4, č. 5, s. 19.
    článok

    článok

  4. Predstavuje sa Klub reklamných agentúr Slovenska. In Trend, 1993, roč. 3, č. 24, s. 17.
    článok

    článok

  5. POTANČOK, Milan. Čo viac stojí - dať reklamu, či nedať. In Profit, 1993, roč. 4, č. 31, s. 1.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.