Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 48  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Ekologie"
  1. BAJZÍK, Anton. Fenomény znalostí, informácií, etiky a ekológie a ich význam v zásobovacích reťazcoch : diplomová práca. Školiteľ: Stanislav Zábojník. Bratislava, 2022. 75 s.
    kniha

    kniha

  2. VAVROVÁ, Katarína. Ekonomický rast v kontexte ekológie a Industry 4.0. In Výrobný a logistický manažment v ére technologickej revolúcie Industry 4.0 : recenzovaný monografický zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM EU v Bratislave, 2022. ISBN 978-80-225-5025-3, s. 78-89 CD-ROM.
    článok

    článok

  3. HRNČIAROVÁ, Tatiana. Environmentálne orientované publikácie na Ústave krajinnej ekológie SAV. In Životné prostredie : revue pre teóriu a starostlivosť o životné prostredie. - Bratislava : Ústav krajinnej ekológie SAV, 2017. ISSN 0044-4863, 2017, roč. 51, č. 2, s. 86-92.
    článok

    článok

  4. GRÜNWALD, Richard - ANDĚLOVÁ, Petra. Politická ekologie ve společenských vědách. In Politické vedy : časopis pre politológiu, najnovšie dejiny, medzinárodné vzťahy, bezpečnostné štúdiá. - Banská Bystrica : Fakulta politických vied a medzinárodných vzťahov UMB, 2016. ISSN 1335-2741, 2016, roč. 19, č. 1, s. 71-104.
    článok

    článok

  5. IZAKOVIČOVÁ, Zita. Príspevok Ústavu krajinnej ekológie SAV k implementácii trvalo udržateľného rozvoja. In Životné prostredie : revue pre teóriu a starostlivosť o životné prostredie. - Bratislava : Ústav krajinnej ekológie SAV, 2014. ISSN 0044-4863, 2014, roč. 48, č. 3, s. 174-178.
    článok

    článok

  6. TVRDOŇOVÁ, Magdaléna. Prepojenie regulácie ekológie a účtovníctva : diplomová práca. Školiteľ: Vladimír Surový. Bratislava, 2012. 60 s.
    kniha

    kniha

  7. ČIMO, Jozef. Vplyv ekológie na firemné stratégie. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3, s. 1-13. VEGA 1/0047/11. 1/0047/11, VEGA, Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ.
    článok

    článok

  8. KISS, Lajos András. Možnosti humánnej ekológie. In Filozofia. - Bratislava : Filozofický ústav SAV, 2009. ISSN 0046-385X, 2009, roč. 64, č. 2, s. 166-176.
    článok

    článok

  9. ZÁLESKÝ, Pavel. Ekologie v B2B marketingu. In TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. - Praha : Economia, 2007. ISSN 1214-9594, říjen 2007, roč. 4, č. 10, s. 14.
    článok

    článok

  10. CVIKOVÁ, Petra - RUCKÝ, Pavel. Logistika - doprava - ekologie. In Logistika : měsíčník vydavatelství Ekonomia. - Praha : Economia, 2007. ISSN 1211-0957, březen 2007, roč. 13, č. 3, s. 44-45.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.