Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 136  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Encyclopedia"
  1. Encyclopedia of Human Resource Management. Edited by: Adrian Wilkinson, Stewart Johnstone. Cheltenham : Edward Elgar, 2017. 516 s. ISBN 978-1-78811-326-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. Encyclopedia of tourism. Volume 1. A - K. Editors: Jafar Jafari, Honggen Xiao. Cham : Springer Reference, 2016. 529 s. ISBN 978-3-319-01383-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  3. Encyclopedia of tourism. Volume 2. L - Z. Editors: Jafar Jafari, Honggen Xiao. Cham : Springer Reference, 2016. S.[532-1053]. ISBN 978-3-319-01383-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  4. The encyclopedia of human resource management : thematic essays. Volume three. Volume editor: George M. (Bud) Benscoter. San Francisco : Pfeiffer/An imprint of Wiley, 2012. 336 s. ISBN 978-0-470-25771-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  5. The encyclopedia of human resource management : short entries. Volume one. Volume editor: Robert K. Prescott. San Francisco : Pfeiffer/An imprint of Wiley, 2012. 495 s. ISBN 978-0-470-25773-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  6. The encyclopedia of human resource management : HR forms and job aids. Volume two. Volume editors: Jed Lindholm ... [et al.]. San Francisco : Pfeiffer/An imprint of Wiley, 2012. 357 s. ISBN 978-0-470-25772-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  7. Wiley international encyclopedia of marketing. Volume 7. Cumulative index. Chichester : Wiley, 2011. 77 s. ISBN 978-1-405-16178-7. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  8. Wiley international encyclopedia of marketing. Volume 6. International marketing. Chichester : Wiley, 2011. 219 s. ISBN 978-1-405-16178-7. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  9. Wiley international encyclopedia of marketing. Volume 5. Product innovation and management. Chichester : Wiley, 2011. 281 s. ISBN 978-1-405-16178-7. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  10. Wiley international encyclopedia of marketing. Volume 4. Advertising and integrated communication. Chichester : Wiley, 2011. 221 s. ISBN 978-1-405-16178-7. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.