Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 7  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Európsky marketing"
  1. KUKUČKOVÁ, Terézia. Európsky marketing v podmienkach globalizácie : diplomová práca. Školiteľ: Viera Čihovská. Bratislava, 2015. 112 s.
    kniha

    kniha

  2. Európsky marketing - manažérska koncepcia pre jednotný trh EÚ : zborník vedeckých statí. Viera Čihovská a kolektív, zborník zostavili: Marta Pavliková ; recenzenti: Marta Matulčíková, Andrej Kriváň. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. CD-ROM [75 s., 7 AH]. KEGA 018EU-4/2014. ISBN 978-80-225-4203-6. 018EU-4/2014, KEGA, Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
    Európsky marketing - manažérska koncepcia pre jednotný trh EÚ

    elektronická kniha

  3. ČIHOVSKÁ, Viera. Európsky marketing – koncept pre efektívnu výmenu na jednotnom trhu Európskej únie. In Európsky marketing - manažérska koncepcia pre jednotný trh EÚ : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4203-6, s. 19-28 CD-ROM. KEGA 018EU-4/2014. 018EU-4/2014, KEGA, Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu.
    článok

    článok

  4. CIBÁKOVÁ, Viera - ČIHOVSKÁ, Viera. Európsky marketing - koncept pre efektívnu výmenu na jednotnom trhu Európskej únie. In Ekonomikcý a sociálny rozvoj Slovenska. medzinárodná vedecká konferencia. Ekonomikcý a sociálny rozvoj Slovenska : zborník príspevkov, medzinárodná vedecká konferencia, Bratislava, 5. novembra 2015. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2015. ISBN 978-80-89654-23-9, s. 9-21 CD-ROM.
    článok

    článok

  5. ČIHOVSKÁ, Viera. Európsky marketing uľahčuje vstup podniku na jednotný trh EÚ. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3452-9, s. 46-57. VEGA 1/0047/11. 1/0047/11, VEGA, Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ.
    článok

    článok

  6. ČIHOVSKÁ, Viera - ČIHOVSKÝ, Martin. Európsky marketing. Bratislava : Sprint dva, 2011. 201 s. [11,90 AH]. ISBN 978-80-89393-36-7. [Počet ex. : 11, z toho voľných 7, prezenčne 4]
  7. ČÍČELOVÁ SABOLOVÁ, Zuzana. Európský marketing : diplomová práca. Školiteľ: Viera Čihovská. Bratislava, 2011. 63 s.
    kniha

    kniha



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.