Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 7  
Vaša otázka: Heslá = "Facebook"
  1. POLLÁK, František - DORČÁK, Peter - MARKOVIČ, Peter. OLL Selected Specifics of Marketing Communication in Environment of Social Networks. - Registrovaný: Web of Science. In Megatrends and Media: Reality and Media Bubbles. International Scientific Conference. Megatrends and Media: Reality and Media Bubbles : Conference Proceedings from the International Scientific Conference, 24th – 25th April 2018, Smolenice, Slovakia (Congress Hall of the Slovak Academy of Science). - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of SS. Cyril and Methodius in Trnava, 2018. ISBN 978-80-8105-952-0. ISSN 2453-6474, pp. 511-528. APVV-15-0511.
    článok

    článok

  2. ŠTETKA, Peter. Študenti, zamestnanci a podnikatelia na Facebooku: ako intenzívne ho využívajú? Bratislava, 2014. [1 s., 1,96 NS]. Dostupné na : <http://peterstetka.wordpress.com/2014/10/19/studenti-zamestnanci-a-podnikatelia-na-facebooku-ako-intenzivne-ho-vyuzivaju/>
  3. ŠTETKA, Peter. Mladá vs. stredne stará generácia na Facebooku: ako intenzívne ho využívajú? Bratislava, 2014. [1 s., 1,89 NS]. Dostupné na : <http://peterstetka.wordpress.com/2014/10/19/mlada-vs-stredne-stara-generacia-na-facebooku-ako-intenzivne-ho-vyuzivaju/>
  4. ŠTETKA, Peter. Ako sa bude vyvíjať objem užívania Facebooku na Slovensku? Bratislava, 2014. [2 s., 2,01 NS]. Dostupné na : <http://peterstetka.wordpress.com/2014/10/19/ako-sa-bude-vyvijat-objem-uzivania-facebooku-na-slovensku/>
  5. ŠTETKA, Peter. Využívajú vzdelanejší Slováci Facebook intenzívnejšie? Bratislava, 2014. [2 s., 2,01 NS]. Dostupné na : <http://peterstetka.wordpress.com/2014/10/19/vyuzivaju-vzdelanejsi-slovaci-facebook-intenzivnejsie/>
  6. ŠTETKA, Peter. Muži vs. ženy na Facebooku: ako intenzívne ho využívajú? Bratislava, 2014. [2 s., 2,04 NS]. Dostupné na : <http://peterstetka.wordpress.com/2014/10/19/muzi-vs-zeny-na-facebooku-ako-intenzivne-ho-vyuzivaju/>
  7. BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích : prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Brno : Computer Press, 2011. 197 s. ISBN 978-80-251-3320-0. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.