Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Faktory determinujúce realizáciu elektronického obchodu"
  1. POTISKOVÁ, Ingrid. Faktory determinujúce realizáciu elektronického obchodu. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2, s. 556-570, CD-ROM.
    článok

    článok

  2. BORSÁNYIOVÁ, Renáta. Faktory determinujúce realizáciu elektronického obchodu : diplomová práca. Školiteľ: Ingrid Potisková. Bratislava, 2013. 89 s.
    kniha

    kniha

  3. BARTOŠOVIČOVÁ, Katarína. Vybrané faktory determinujúce realizáciu elektronického obchodu na úrovni B2C v podmienkach Slovenskej republiky : bakalárska práca. Školiteľ: Ingrid Potisková. Bratislava, 2010. 57 s.
    kniha

    kniha



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.