Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 115  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Franchising"
  1. ČVIRIK, Marián et al. Domestic versus Foreign Franchising Gastronomic Brand in the Context of Brand Trust. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings of 23th International Joint Conference, 18 - 19 May 2023, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovak Republic. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5064-2, pp. 53-62. I-22-104-00.
    článok

    článok

  2. ČVIRIK, Marián et al. Domestic Versus Foreign Franchising Gastronomic Brand in the Context of Brand Trust. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : 23th International Joint Conference, 18 - 19 May 2023, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovak Republic. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5065-9, p. 16.
    článok

    článok

  3. BABINSKÝ, Matej. Franchising ako forma vstupu na zahraničné trhy : diplomová práca. Školiteľ: Katarína Procházková. Bratislava, 2023. 71 s.
    kniha

    kniha

  4. ORGONÁŠ, Jozef. Franchising : vybrané kapitoly. Recenzenti: Pavol Konštiak, Michal Hanák. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 156 s. [12,40 AH]. ISBN 978-80-225-5053-6. [Počet ex. : 12, z toho voľných 9, prezenčne 3]
  5. FÁBRYOVÁ, Tímea. Building an Effective Franchising Network : diplomová práca. Školiteľ: Katarína Procházková. Bratislava, 2023. 89 s.
    kniha

    kniha

  6. FORMELA, Adam. Franchising ako forma vstupu na zahraničné trhy : diplomová práca. Školiteľ: Katarína Procházková. Bratislava, 2023. 73 s.
    kniha

    kniha

  7. SUSEDA, Marek. Franchising ako forma vstupu na zahraničné trhy : diplomová práca. Školiteľ: Katarína Procházková. Bratislava, 2023. 62 s.
    kniha

    kniha

  8. ORGONÁŠ, Jozef. Microeconomic Aspects of Franchising. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2020. ISSN 1339-3081, 2020, roč. 13, č. 2, s. 150-159 online.
    článok

    článok

  9. ORGONÁŠ, Jozef - PAHOLKOVÁ, Barbora - DRÁBIK, Peter. Franchising Modern Form of Business for Small and Medium Sized Enterprises in the 21st Century. In Management Studies. - Valley Cottage : David Publishing Company. ISSN 2328-2185, 2020, vol. 8, no. 1, pp. 69-73 online. Slovak Franchising Association 2017-2018.
    článok

    článok

  10. ORGONÁŠ, Jozef - REHÁK, Róbert. Franchising - Paradigm of the Enterprise in the 21st Century. In Management Studies. - Valley Cottage : David Publishing Company. ISSN 2328-2185, 2020, vol. 8, no. 2, pp. 110-115 online.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.