Výsledky vyhľadávania
- AUGUSTÍN, Martin. Prieskumy trhu v kurze. In Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. ISSN 1335-2008, 1999, č. 4, s. 49.
- Spotrebiteľ a jeho názory. In Moderní obchod : časopis pro úspěch v prodeji. - České a slovenské odborné nakladatelství ; Praha, 1998. ISSN 1210-4094, 1998, č. 1, s. 33-34.
- COCHEROVÁ, A. Reklama a marketing. In Hospodárske noviny : denník o ekonomike a politike. - Bratislava : Ecopress, 1997. ISSN 0862-9567, 27. mája 1997, roč. 5, č. 99, s. 11.
- LECHNICKÝ, Milan. Nové periodiká zmenili tvár slovenského mediálneho trhu : Sledovanosť médií 1992-1994. In Trend, 1994, roč. 4, č. 41.
- SZÉKELY, Vladimír. Väčšina občanov očakáva zhoršenie ekonomickej situácie na Slovensku. In Trend, 1994, roč. 4, č. 23, s. 1.
- LECHNICKÝ, Milan. V čítanosti denníkov vedie Nový Čas : Z výsledkov prieskumu médií na Slovensku. In Trend, 1994, roč. 4, č. 31, s. 15.
- LECHNICKÝ, Milan. Dynamiku rastu výdavkov výrazne znižuje inflácia : Výdavky na reklamu v médiách 1992-1994. In Trend, 1994, roč. 4, č. 41.
- LECHNICKÝ, Milan. O prieskumy slovenského trhu sa zaujímajú najmä zahraničné firmy. In Trend, 1993, roč. 3, č. 48, s. 19.