Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 11  
Vaša otázka: Heslá = "IKEA"
  1. KAMPRAD, Ingvar. Jesť ideja! Bertil Torekuľ. Moskva : Aľpina Pablišer, 2013. 289 s. ISBN 978-5-9614-2276-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. KRIŠTOFIČOVÁ, Dagmar. Šetrný pán IKEA. In Profit : ľudia - peniaze - podnikanie. - Bratislava : TREND HOLDING, s.r.o., 2006. ISSN 1335-4620, 17. mája 2006, č. 10, s. 24-25.
    článok

    článok

  3. REICH, Róbert. Pán IKEA. In Profit : ľudia - peniaze - podnikanie. - Bratislava : TREND HOLDING, s.r.o., 2005. ISSN 1335-4620, 30.5.2005, č. 21-22, s. 52-53.
    článok

    článok

  4. OBUCH, Jozef. Viac ako len katalóg. In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2003. ISSN 1335-2016, september 2003, roč. 10, č. 9, s. 46-47.
    článok

    článok

  5. KRIŠTOFIČOVÁ, Dagmar. Prečo Ikea? Preto! In Profit : dvojtýždenník o ekonomike a spoločnosti. - Bratislava : TREND HOLDING, s.r.o., 2003. ISSN 1335-4620, 14.3.2003, č. 10-11, s. 24-25.
    článok

    článok

  6. URBANOVÁ, Katarína. IKEA: tajomstvo úspechu sa skrýva v jednoduchosti. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864, 2003, roč. 1, č. 4, s. 23.
    článok

    článok

  7. KRIŠTOFIČOVÁ, Dagmar. Úspešná IKEA. In Profit : týždenník o ekonomike, podnikaní a peniazoch. - Bratislava : Horizont Slovakia, 1999. ISSN 1335-4620, 19.10.1999, č. 43, s. 28-29.
    článok

    článok

  8. KRIŠTOFIČOVÁ, Dagmar. Ikea: tipy pre malé byty. In Slovenský Profit : týždenník o ekonomike, podnikaní a peniazoch. - Bratislava : Horizont Slovakia, 1997, 4. november 1997, roč. 5, č. 45, s. 6.
    článok

    článok

  9. Nábytok a bývanie : Mimoriadna sekcia TRENDU. In Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. - Bratislava : Trendy, 1996. ISSN 1335-0684, 1996, roč. 6, č. 8.
    článok

    článok

  10. KRIŠTOFIČOVÁ, Dagmar. Modrožltý dom na okraji : Obchodné idey firmy IKEA: kvalitný dizajn, vysoká funkčnosť, nízke ceny. In Slovenský Profit, 1995, roč. 3, č. 22, s. 5.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.