Výsledky vyhľadávania
- SLOVÁKOVÁ, Ivona. Imidž maloobchodnej jednotky Hypernova : diplomová práca. Škol. Zuzana Francová. Bratislava, 2010. 99 s.
- CSIKÓSOVÁ, Adriana - ANTOŠOVÁ, Mária. Faktory ovplyvňujúce imidž maloobchodnej jednotky. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864, 2003, roč. 1, č. 4, s. 28-30.
- LIESKOVSKÁ, Vanda. Imidž maloobchodnej jednotky. In EDAMBA : 1. vedecký seminár doktorandov EU v Bratislave (v rámci medzinárodného seminára TEMPUS JEP 11011) 23.-24. apríla 1998 : [zborník prác]. - Bratislava : Vydavateľstvo Ekonóm, 1998. ISBN 80-225-1119-6, s. 37-43.
- LIESKOVSKÁ, Vanda. Imidž maloobchodnej jednotky : dizertačná práca. Školiteľ: Ján Korčmároš. Bratislava, 1998. 129 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- LIESKOVSKÁ, Vanda. Imidž maloobchodnej jednotky : autoreferát dizertačnej práce na získanie vedecko-akademickej hodnosti Ph.D. v odbore dokt. štúdia 62-03-9 Odvetvové a prierezové ekonomiky v špecializácii: Ekonomika obchodu a priemyslu. Bratislava, 1998. 19 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]