Výsledky vyhľadávania
- BARTL, Jaroslav. Informačné systémy v manažmente marketingu: Špecializované programy. In MaF. Manažment, mzdy a financie : časopis pre ekonómov, podnikateľov, podniky a organizácie. - Bratislava : Ing. Miroslav Mračko, EPOS, 2002. ISSN 1335-9568, 2002, roč. 9, č. 1-2, s. 48-55.
- BARTL, Jaroslav. Informačné systémy v manažmente marketingu: Nové verzie manažérskych marketingových informačných systémov a ich prínosy. In MaF. Manažment, mzdy a financie : časopis pre ekonómov, podnikateľov, podniky a organizácie. - Bratislava : Ing. Miroslav Mračko, EPOS, 2002. ISSN 1335-9568, 2002, roč. 9, č. 3, s. 45-51.
- BARTL, Jaroslav. Informačné systémy v manažmente marketingu : maximálna starostlivosť o zákazníkov. In MaF. Manažment, mzdy a financie : časopis pre ekonómov, podnikateľov, podniky a organizácie. - Bratislava : Ing. Miroslav Mračko, EPOS, 2001. ISSN 1335-9568, 2001, roč. 8, č. 22, s. 45-50.
- BARTL, Jaroslav. Informačné systémy v manažmente marketingu : účinok znásobujú prídavné funkcie. In MaF. Manažment, mzdy a financie : časopis pre ekonómov, podnikateľov, podniky a organizácie. - Bratislava : Ing. Miroslav Mračko, EPOS, 2001. ISSN 1335-9568, 2001, roč. 8, č. 23, s. 26-30.
- BARTL, Jaroslav. Informačné systémy v manažmente marketingu : riadiace funkcie systému. In MaF. Manažment, mzdy a financie : časopis pre ekonómov, podnikateľov, podniky a organizácie. - Bratislava : Ing. Miroslav Mračko, EPOS, 2001. ISSN 1335-9568, 2001, roč. 8, č. 24, s. 55-63.