Výsledky vyhľadávania
- VERBEKE, Alain. International business strategy : rethinking the foundations of global corporate success. 2nd ed. Cambridge : Cambridge University Press, 2014. 590 s. ISBN 978-1-107-68309-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- VERBEKE, Alain. International business strategy : rethinking the foundations of global corporate success. New York : Cambridge University Press, 2009. 481 s. ISBN 978-0-521-68111-7. [Počet ex. : 3, z toho voľných 0, prezenčne 3]
- FERENČÍKOVÁ, Soňa. International business strategy and industrial clustering in Central and Eastern Europe: notes on literature background. In Obchodné podnikanie v podmienkach teórie a praxe znalostnej ekonomiky : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2227-9, s. 313-317.
- SULLIVAN, D. - BAUERSCHMIDT, A. The "basic concepts" of international business strategy: a review and reconsideration. In mir. Management International Review, 1991, zvl. č., roč. 31, s. 111-124.
- FAYERWEATHER, John. International Business Strategy and Administration. 2. ed. Cambridge : Ballinger Publ. Co., 1982. 547 s. ISBN 0-88410-889-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]