Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Hlavný názov = "K tendenciám vývoja medzinárodného marketingu"
  1. URBAN, Eduard. K tendenciám vývoja medzinárodného marketingu. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Nové Zámky : Secos, 2003. ISSN 1336-1732, september 2003, roč. 2, č. 3, s. 68-72.
    článok

    článok

  2. URBAN, Eduard. K tendenciám vývoja medzinárodného marketingu. In Adaptácia medzinárodného marketingu v slovenských podmienkach : zborník. - Bratislava : [s.n.], 2003. ISBN 80-225-1656-2, s. 23-26.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.