Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 11  
Vaša otázka: Heslá = "Klub reklamných agentúr Slovenska"
  1. MAZÁG, M. Kam kráča slovenský mediálny a reklamný trh. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku, s.r.o. ; Bratislava, 1997. ISSN 1335-2016, September 1997, č. 9, s. 22-23.
    článok

    článok

  2. KRAS reaguje. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku, s.r.o. ; Bratislava, 1997. ISSN 1335-2016, August 1997, č. 8, s. 16-17.
    článok

    článok

  3. BRAT, L. - ČANKOVÁ, H. Zákon silnejšieho : Filozofia Klubu reklamných agentúr Slovenska očami jeho prezidenta. In Merkúr : mesačník o obchode, veľtrhoch a reklame. - Bratislava : Spoločnosť 7 PLUS, 1997, 1997, roč. 4, č. 2, s. 40-41.
    článok

    článok

  4. BRAT, L. - MALEC, P. Nejde nám len o business. In Parlamentný kuriér : časopis Národnej rady Slovenskej republiky. - Bratislava : Slovenská národná reklamná a propagačná agentúra, 1996. ISSN 1335-0307, 1996, roč. 4, č. 34, s. 67-68.
    článok

    článok

  5. KRAS v komisiách. In Strategie na Slovensku, 1995, č. 1, s. 17.
    článok

    článok

  6. KASPER, J. - LECHNICKÝ, Milan. KRAS po roku napĺňania ambícií. In Trend, 1994, roč. 4, č. 5, s. 19.
    článok

    článok

  7. Reglement súťaže o najlepšiu reklamu roku 1993. In Trend, 1994, roč. 4, č. 1, s. 19.
    článok

    článok

  8. Predstavuje sa Klub reklamných agentúr Slovenska. In Trend, 1993, roč. 3, č. 24, s. 17.
    článok

    článok

  9. Zásady správania sa členov Klubu reklamných agentúr Slovenska. In Trend, 1993, roč. 3, č. 28, s. 15.
    článok

    článok

  10. LECHNICKÝ, Milan. Sto rokov skúseností. : Predstavujeme členov Klubu reklamných agentúr Slovenska. In Trend, 1993, roč. 3, č. 29, s. 15.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.