Výsledky vyhľadávania
- MAZÁG, M. Kam kráča slovenský mediálny a reklamný trh. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku, s.r.o. ; Bratislava, 1997. ISSN 1335-2016, September 1997, č. 9, s. 22-23.
- KRAS reaguje. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku, s.r.o. ; Bratislava, 1997. ISSN 1335-2016, August 1997, č. 8, s. 16-17.
- BRAT, L. - ČANKOVÁ, H. Zákon silnejšieho : Filozofia Klubu reklamných agentúr Slovenska očami jeho prezidenta. In Merkúr : mesačník o obchode, veľtrhoch a reklame. - Bratislava : Spoločnosť 7 PLUS, 1997, 1997, roč. 4, č. 2, s. 40-41.
- BRAT, L. - MALEC, P. Nejde nám len o business. In Parlamentný kuriér : časopis Národnej rady Slovenskej republiky. - Bratislava : Slovenská národná reklamná a propagačná agentúra, 1996. ISSN 1335-0307, 1996, roč. 4, č. 34, s. 67-68.
- KASPER, J. - LECHNICKÝ, Milan. KRAS po roku napĺňania ambícií. In Trend, 1994, roč. 4, č. 5, s. 19.
- Reglement súťaže o najlepšiu reklamu roku 1993. In Trend, 1994, roč. 4, č. 1, s. 19.
- Predstavuje sa Klub reklamných agentúr Slovenska. In Trend, 1993, roč. 3, č. 24, s. 17.
- Zásady správania sa členov Klubu reklamných agentúr Slovenska. In Trend, 1993, roč. 3, č. 28, s. 15.
- LECHNICKÝ, Milan. Sto rokov skúseností. : Predstavujeme členov Klubu reklamných agentúr Slovenska. In Trend, 1993, roč. 3, č. 29, s. 15.