Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 9  
Vaša otázka: Heslá = "LEO"
  1. BEDNÁŘ, Petr - VALENTA, Vladimír. Reklamní titáni na webu. In Strategie : týdeník pro marketing, reklamu, média a online. - Praha : Mona, 2000. ISBN 1210-3756. ISSN 1210-3756, 17.4.2000, č. 16, s. 29.
    článok

    článok

  2. Fúzia Leo Group a MacManus Group. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1999. ISSN 1335-2016, December 1999, č. 12, s. 34.
    článok

    článok

  3. BATÍKOVÁ, Nataša. Leo Burnett a "jeho" Európa. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1999. ISSN 1335-2016, Apríl 1999, č. 4, s. 28-29.
    článok

    článok

  4. KUNEŠOVÁ, Sabina. Leo Burnett přijal velkou výzvu. In Strategie : marketing, reklama, média. - Praha : Strategie Praha, 1999. ISSN 1210-3756, 1999, č. 3, s. 28-29.
    článok

    článok

  5. Internet na orbite : širokopásmové satelitné systémy... In PC revue. ISSN 1335-0226, Júl 1998, roč. 6, č. 7, s. 26-31.
    článok

    článok

  6. ŠIMONOVIČOVÁ, Alžbeta. Pol kila cestovín ako pozvánka. In Slovenský Profit : týždenník o ekonomike, podnikaní a peniazoch. - Bratislava : Horizont Slovakia, 1997, 18. november 1997, roč. 5, č. 47, s. 7.
    článok

    článok

  7. Cestoviny ideál. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku, s.r.o. ; Bratislava, 1997. ISSN 1335-2016, Január 1997, č. 1, s. 18-19.
    článok

    článok

  8. Trojdielny Fiat. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1996. ISSN 1335-2016, Október 1996, č. 10, s. 17.
    článok

    článok

  9. User-Driven Innovation : The World's First Business Computer. 1. ed. London : MacGraw-Hill Book Co., 1996. 401 s. ISBN 0-07-709236-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.