Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 4  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Marketing 2"
  1. KITA, Jaroslav. Bankový marketing. 2 : Banky sú viac ako prosté predajne peňazí. In Slovenský Profit, 1995, roč. 3, č. 11.
    článok

    článok

  2. BERNDT, Ralph. Marketing 2 : Marketing-Politik. 2. verb. Aufl. Berlin : Springer, 1992. 460 s. ISBN 3-540-55177-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  3. CROUÉ, Ch. Mezinárodní marketing. 2. In Zahraniční obchod, 1990, roč. 43, č. 12, s. 28-29.
    článok

    článok

  4. BIDLINGMAIER, Johannes. Marketing 2 : Betriebswirtschaftslehre. 1. Aufl. Reinbek bei Hamburg : Rowohlt, 1973. 469 s. Rororo Studium. ISBN 3-499-21033-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.