Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Marketing myšlienok"
  1. KORČMÁROŠ, Ján. [Marketing myšlienok]. In Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach = scientific journal of the Faculty of Business Economics of the University of Economics in Bratislava with a seat in Košice. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2005. ISSN 1335-9746, 2005, roč. 4, č. 7, s. 98-100. Recenzia na: Marketing myšlienok / Miroslav Tuma. - Banská Bystrica : ÚPV SR, 2002. - ISBN 80-88994-16-0.
    článok

    článok

  2. TUMA, Miroslav. Marketing myšlienok. Banská Bystrica : ÚPV SR, 2002. 190 s. Vzdelávanie. ISBN 80-88994-16-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.