Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 4  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Marketing na Internetu"
  1. BRODSKÝ, Zdeněk. Přímý marketing na internetu. In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2002. ISSN 1211-7315, 2002, č. 1, s. 64-65 [čes. časť].
    článok

    článok

  2. STEHLÍK, Antonín. Internet v marketingu a marketing na internetu. In Ekonomika firiem 2002 : zborník z medzinárodnej konferencie. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2002. ISBN 80-225-1583-3, s. 400-403.
    článok

    článok

  3. STUCHLÍK, Petr - DVOŘÁČEK, Martin. Marketing na Internetu. Praha : GRADA, 2000. 247 s. Manažer. ISBN 80-7169-957-8. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
  4. BHATTACHARJEE, Edda. Profi marketing na internetu. [překlad Hilar Babůrek ]. 1. aktualiz. vyd. Praha : Profess Consulting, 1999. 162 s. ISBN 80-7259-015-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.