Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 34  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Marketing strategy"
  1. ARTIUKHOV, Artem et al. Vortex Granulators in Chemical Engineering: Environmental Aspects and Marketing Strategy of Implementation. In Sustainable Transport and Environmental Safety in Aviation. International Scientific-Technical Conference. Sustainable Transport and Environmental Safety in Aviation : 8th International Scientific-Technical Conference Problems of Chemmotology: Theory and Practice of Rational Use of Traditional and Alternative Fuels and Lubricants. - Cham, Switzerland : Springer Nature Switzerland AG, 2023. ISBN 978-3-031-34349-0. ISSN 2730-7778, pp. 107-121. KEGA 003TnUAD-4/2022, VEGA 1/0392/23, NFP313011W442.
    článok

    článok

  2. TIUTIUNYK, Inna et al. International Tax Competition As an Element of the Country’s Marketing Strategy. - Registrovaný: Scopus. In Innovative Marketing. - Sumy : LLC CPC Business Perspectives. ISSN 1814-2427, 2023, vol. 19, no. 4, pp. 297-309. No. 09I03-03-V01-00042.
    článok

    článok

  3. BOND, James I. Sell More With a Right-Brain Marketing Strategy : Learn How a Simple Change to Your Product Name and Sales Pitch Can Multiply Your Income. Thousand Oaks : U.S. Management, 2022. 154 s. ISBN 978-0-9988657-3-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  4. KNIHOVÁ, Ladislava. The Role of Educational Content in a Digital Marketing Strategy. In Communication Today : Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2021. ISSN 1338-130X, 2021, vol. 12, no. 1, pp. 162-178.
    článok

    článok

  5. WEISS, Erik - WEISS, Roland. Marketing Strategy of Multinational Companies to Support the Development of Tourism Events. In Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XII.. medzinárodná vedecká konferencia. Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XII. (2020) : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z 12. medzinárodnej vedeckej konferencie, 07.-09.10.2020, (Košice, Slovensko). - Košice : KKM PHF, 2020. ISBN 978-80-225-4773-4, s. 7-15 online.
    článok

    článok

  6. ZÉMAN, Zoltán - BOGDAN, Alexandru. Marketing Strategy and Building Brand Value on the Hungarian Market. In Ekonomicko-manažérske spektrum. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2019. ISSN 2585-7258, 2019, vol. 13, no. 2, pp. 1-9.
    článok

    článok

  7. SZIVÓSOVÁ, Mária. E-Marketing Strategy. In Trends and Innovations in E- business, Education and Security. International Scientific Videoconference of Scientists and PhD. Students or Candidates. Trends and Innovations in E-business, Education and Security : Reviewed Proceedings of Seventh International Scientific Videoconference of Scientists and PhD. Students or Candidates. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4500-6, pp. 62-68 CD-ROM.
    článok

    článok

  8. MUCHA, Martin. Marketing Strategy in Selected Company. In Quality and leading innovation. International scientific conference. Quality and leading innovation III. : proceedings from the international scientific conference : 25. - 27. september 2017, Košice (SK), Uzhgorod (UA). - Košice : University of Economics, Faculty of Business Economics with seat in Košice, 2017. ISBN 978-617-589-144-5, pp. 88-94 CD-ROM.
    článok

    článok

  9. HOJDIK, Vladimír. Online Marketing Tools as an Important Part of Corporate Marketing Strategy. In Modern marketing approaches and possibilitties of measuring their marketing performance II, 2017 : proceedings of scientific papers. - Brno : Munipress, 2017. ISBN 978-80-210-8867-2, s. 55-64 CD-ROM. VEGA 1/0546/15. 1/0546/15, VEGA, Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku.
    článok

    článok

  10. GONTKOVIČOVÁ, Barbora. Market segmentation as a basis of a successful marketing strategy. In Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód. Medzinárodná vedecká konferencia. Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód VIII. (2016) : zborník abstraktov z 8. medzinárodnej vedeckej konferencie : 5.-9.9.2016, Košice, Slovenská republika. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4274-6, s. 15 CD-ROM.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.