Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 5  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Marketingová stratégia firmy holdingového typu"
  1. KASSAY, Štefan. Marketingová stratégia firmy holdingového typu IV : uplatnenie svetových tendencií korporačného rozvoja v I.D.C. Holding, a.s. Nové Zámky : STRATEG, 2000. 509 s. ISBN 80-88988-05-5. [Počet ex. : 12, z toho voľných 11, prezenčne 1]
  2. KASSAY, Štefan. Marketingová stratégia firmy holdingového typu : podnikateľská a marketingová stratégia. 2. časť. Nové Zámky : STRATEG, 1999. 350 s. ISBN 80-967919-8-2. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
  3. KASSAY, Štefan. Marketingová stratégia firmy holdingového typu : manažment strategického marketingu. 3. časť. Nové Zámky : STRATEG, 1999. 310 s. ISBN 80-88988-00-4. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
  4. KASSAY, Štefan. Marketingová stratégia firmy holdingového typu : tendencie korporačného rozvoja. I. 2. rozšír. vyd. [S.l.] : STRATEG, 1998. 454 s. ISBN 80-967919-2-3. [Počet ex. : 4, z toho voľných 1, prezenčne 3]
  5. LIPTÁK, František - KASSAY, Štefan. Marketingová stratégia firmy holdingového typu. In IBC. International business cooperation : Časopis pre podnikateľov, 1998, roč. 9, č. 2, s. 26-27.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.