Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 15  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Marketingový program"
  1. HVIZDOŠOVÁ, Ivana. Marketingový program pri vstupe podniku na zahraničný trh : diplomová práca. Školiteľ: Mária Ria Janošková. Košice, 2023. 88 s.
    kniha

    kniha

  2. LIPTAYOVÁ, Mária. Vplyv kultúrnych faktorov na marketingový program vybraného podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Peter Štetka. Bratislava, 2012. 47 s.
    kniha

    kniha

  3. PÓCSÍKOVÁ, Martina. Vplyv krízy na marketingový program vybraného podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Peter Štetka. Bratislava, 2012. 59 s.
    kniha

    kniha

  4. ZORKÓCIOVÁ, Otília - BRYNKUSOVÁ, Barbora. Dosahy krízy na medzinárodný marketingový program firiem v EÚ. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3452-9, s. 790-806. VEGA 1/1185/12. 1/1185/12, VEGA, Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR).
    článok

    článok

  5. BRYNKUSOVÁ, Barbora. Vplyv súčasnej finančno-hospodárskej krízy na marketingový program medzinárodne pôsobiacich firiem. In Merkúr 2009 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2856-6, s. 39-45. VEGA 1/4562/07.
    článok

    článok

  6. URBÁNEK, Jan. Marketingový program. In Obchod kontakt marketing : časopis pro zahraniční obchod. - Praha : QplusQ, 1999. ISSN 1210-4531, Červen 1999, roč. 7, č. 6, s. 13-14.
    článok

    článok

  7. URBÁNEK, Jan. Marketingový program. In Obchod kontakt marketing : časopis pro zahraniční obchod. - Praha : QplusQ, 1999. ISSN 1210-4531, Květen 1999, roč. 7, č. 5, s. 13-14.
    článok

    článok

  8. URBÁNEK, Jan. Marketingový program. In Obchod kontakt marketing : časopis pro zahraniční obchod. ISSN 1210-4531, Duben 1999, roč. 8, č. 4, s. 14-16.
    článok

    článok

  9. URBÁNEK, Jan. Marketingový program. In Obchod kontakt marketing : časopis pro zahraniční obchod. ISSN 1210-4531, Březen 1999, roč. 7, č. 3, s. 16-17.
    článok

    článok

  10. URBÁNEK, Jan. Marketingový program. In Obchod kontakt marketing : časopis pro zahraniční obchod. ISSN 1210-4531, Únor 1999, roč. 7, č. 2, s. 16-17.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.