Výsledky vyhľadávania
- KINNEAR, Thomas C. - TAYLOR, James R. Marketing Research : An Applied Approach. 4th Edition. New York : McGraw-Hill, 1991. 856 s. McGraw-Hill Series in Marketing. ISBN 0-07-034757-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
- BENNETT, Peter D. Marketing. New York : McGraw-Hill Book Company, 1988. 763 s. McGraw-Hill Series in Marketing. ISBN 0-07-004721-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
- LOUDON, David L. - BITTA, Albert J. Della. Consumer behavior : concepts and applications. 3. ed. New York : McGraw-Hill Book Company, 1988. 726 s. McGraw-Hill series in marketing. ISBN 0-07-038764-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
- MYERS, James H. Marketing. New York : McGraw-Hill Book Company, 1986. 597 s. McGraw-Hill series in marketing. ISBN 0-07-044207-X. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
- BOWERSOX, Donald J. Management in marketing channels. New York : McGraw-Hill Book Company, 1980. 390 s. McGraw-Hill series in marketing. ISBN 0-07-006740-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]