Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Možnosti využitia neuromarketingových nástrojov pri skúmaní spotrebiteľa"
  1. VOJTECH, Matej. Možnosti využitia neuromarketingových nástrojov pri skúmaní spotrebiteľa : bakalárska práca. Školiteľ: Róbert Hula. Bratislava, 2022. 44 s.
    kniha

    kniha

  2. HULA, Róbert. Možnosti využitia neuromarketingových nástrojov pri skúmaní spotrebiteľa na trhu elektromobilov v Slovenskej republike. In Postoj spotrebiteľov vo vzťahu k elektromobilite na trhu automobilov v Slovenskej republike : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0046/20. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4761-1, s. 118-129 online. VEGA 1/0046/20.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.