Výsledky vyhľadávania
Vaša otázka:
Hlavný názov = "Moderné prístupy a metódy v marketingovom manažmente"
- ŠILHÁROVÁ, Marta. Moderné prístupy a metódy v marketingovom manažmente : dizertačná práca. Školiteľ: Ferdinand Daňo. Bratislava, 2014. 172 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- STAŠINIAKOVÁ, Marta. Moderné prístupy a metódy v marketingovom manažmente s dôrazom na distribučný manažment. In MERKÚR 2011 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy: Bratislava, 9. november 2011. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2011. ISBN 978-80-225-3295-2, s. 322-327. VEGA 1/0333/11. 1/0333/11, VEGA, Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente.