Výsledky vyhľadávania
- ORSZÁGHOVÁ, Scarlett. Nákupné správanie spotrebiteľov v e-shope : diplomová práca. Školiteľ: Zuzana Francová. Bratislava, 2023. 85 s.
- HLADKÝ, Martin. Nákupné správanie spotrebiteľov v e-shope : diplomová práca. Školiteľ: Zuzana Francová. Bratislava, 2023. 77 s.
- HODOŠIOVÁ, Valéria. Vplyv vybraných nástrojov shopper marketingu na nákupné správanie spotrebiteľov : diplomová práca. Školiteľ: Janka Kopaničová. Bratislava, 2022. 65 s.
- KISS, Róbert. Nákupné správanie spotrebiteľov na trhu s elektromobilmi : diplomová práca. Školiteľ: Monika Matušovičová. Bratislava, 2022. 79 s.
- JAROSSOVÁ, Malgorzata Agnieszka - BREZINA, Ivan, ml. Motívy a nákupne správanie spotrebiteľov na európskom trhu biopotravín: rozdiely medzi slovenskými a nemeckými spotrebiteľmi. In Významné aspekty udržateľného rozvoja : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-5002-4, s. 46-54. VEGA 1/0398/22.
- PROCHÁZKOVÁ, Lenka. Vplyv názorových vodcov na nákupné správanie spotrebiteľov : diplomová práca. Školiteľ: Štefan Žák. Bratislava, 2021. 65 s.
- BIROŠOVÁ, Dominika. Postoje a nákupné správanie spotrebiteľov na trhu ekologických produktov : diplomová práca. Školiteľ: Malgorzata Agnieszka Jarossová. Bratislava, 2021. 83 s.
- NAGYOVÁ, Gabriela. Nákupné správanie spotrebiteľov na trhu s vínom : diplomová práca. Školiteľ: Paulína Krnáčová. Bratislava, 2021. 67 s.
- ZIMMERMANN, Kvetoslava. Nákupné správanie spotrebiteľov na trhu kávy : bakalárska práca. Školiteľ: Malgorzata Agnieszka Jarossová. Bratislava, 2020. 49 s.
- MÉSZÁROSOVÁ, Monika. Positioning módneho e-portálu ZOOT a jeho dopad na nákupné správanie spotrebiteľov : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Klepochová. Bratislava, 2020. 87 s.