Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 14  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Nástroje marketingovej komunikácie"
  1. KALUŽOVÁ, Andrea. Nástroje marketingovej komunikácie v konkrétnom občianskom združení : diplomová práca. Školiteľ: Marína Korčoková. Bratislava, 2023. 80 s.
    kniha

    kniha

  2. POPOVIČOVÁ, Dominika. Inovatívne nástroje marketingovej komunikácie na oslovenie špecifického segmentu seniorov. In MERKÚR 2023. International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2023 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5112-0, pp. 222-230. KEGA 030EU-4/2022.
    článok

    článok

  3. ŠERFEL, Adam. Nástroje marketingovej komunikácie na budovanie značky v online prostredí : bakalárska práca. Školiteľ: Magdaléna Cárachová. Bratislava, 2019. 42 s.
    kniha

    kniha

  4. HACKENBERG, Alan. Vybrané nástroje marketingovej komunikácie v televíznej relácii : bakalárska práca. Školiteľ: Miroslava Loydlová. Bratislava, 2017. 52 s.
    kniha

    kniha

  5. GILAN, Juraj. Nástroje marketingovej komunikácie vybranej obce/mesta zameranej na rozvoj turizmu : diplomová práca. Školiteľ: Ema Mišúnová. Bratislava, 2016. 69 s.
    kniha

    kniha

  6. SISÁKOVÁ, Dominika. Novodobé nástroje marketingovej komunikácie : diplomová práca. Školiteľ: Jana Naščáková. Košice, 2015. 76 s.
    kniha

    kniha

  7. IMRICHOVÁ, Simona. Nástroje marketingovej komunikácie vo vybranom podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Alžbeta Thiessen. Košice, 2015. 50 s.
    kniha

    kniha

  8. URBLÍKOVÁ, Daniela - ANDREJČÍKOVÁ, Mária. Nástroje marketingovej komunikácie pri predaji bioproduktov. In Marketing a marketingová komunikácia II (vybrané aspekty, pohľady a trendy) : recenzovaný vedecký (nekonferenčný) zborník. - Podhájska : Východoeurópska agentúra pre rozvoj, 2013. ISBN 978-80-89608-11-9, s. 163-173. VEGA 1/0906/11. 1/0906/11, VEGA, Spoločenská zodpovednosť firiem v kotexte strategického marketingového nástroja v uzavretom cykle potravinového reťazca.
    článok

    článok

  9. LINKOVÁ, Szilvia. Nástroje marketingovej komunikácie : bakalárska práca. Školiteľ: Soňa Nemečková. Bratislava, 2011. 44 s.
    kniha

    kniha

  10. LOPUŠANOVÁ, Jana. Vybrané nástroje marketingovej komunikácie podniku. In Ekonomika, financie a manažment podniku III. : medzinárodná vedecká konferencia doktorandov Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2009. ISBN 978-80-225-2851-1.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.