Výsledky vyhľadávania
Vaša otázka:
Hlavný názov = "Ochranné známky ako nástroj komunikácie so spotrebiteľmi"
- DUDEKOVÁ, Alena. Ochranné známky ako nástroj komunikácie so spotrebiteľmi. In Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom 2014. Medzinárodná vedecká konferencia. Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom 2014 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 18. 9. 2014 Senec. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3946-3, s. 14-17 CD-ROM. VEGA 1/0635/14. 1/0635/14, VEGA, Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 373.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení