Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Plan marketingowy"
  1. BANGS, David H. Plan marketingowy : przewodnik dla malej i sredniej firmy. Tlumaczenie: Bozena Franków-Czerwonko. Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1999. 206 s. ISBN 83-208-1168-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  2. WESTWOOD, John. Jak opracowac plan marketingowy. [preklad: Maciej S. Mulak]. Lublin ; Montreal : Pomóz.Sam.Sobie : M & A Marketing Communications, 1997. 161 s. Seria: Biznes. ISBN 83-86924-11-X. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.