Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 14  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Politický marketing"
  1. ŠTĚDROŇ, Bohumír. Politický marketing a sport: systémové aspekty. In Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. - Praha : Česká marketingová společnost, 2022. ISSN 1211-5622, 2022, roč. 32, č. 2, s. 12-13.
    článok

    článok

  2. MLYNÁR, Martin. Politický marketing v kontexte regionálnych volieb : diplomová práca. Školiteľ: Štefan Žák. Bratislava, 2020. 79 s.
    kniha

    kniha

  3. ZVONČEKOVÁ, Janka. Politický marketing kandidáta republikánov v prezidentských voľbách v USA v roku 2016. In Medzinárodné vzťahy 2016: aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky. Medzinárodná vedecká konferencia. Medzinárodné vzťahy 2016 : aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky : zborník príspevkov zo 17. medzinárodnej vedeckej konferencie : Zámok Smolenice, 1. - 2. december 2016. - Bratislava : EKONÓM publishing, 2016. ISBN 978-80-225-4365-1, s. 1165-1172 online.
    článok

    článok

  4. NAŠČÁKOVÁ, Jana - KEREKEŠ, Daniel. Politický marketing v podmienkach Slovenskej republiky. In Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2015. ISSN 1336-7137, 2015, roč. 11, č. 4, s. 26-36 online.
    článok

    článok

  5. KEREKEŠ, Daniel. Politický marketing v podmienkach Slovenskej republiky : bakalárska práca. Školiteľ: Jana Naščáková. Košice, 2014. 39 s.
    kniha

    kniha

  6. ZVONČEKOVÁ, Janka. Medzinárodný politický marketing, verejná diplomacia a mäkká moc. - Registrovaný: Web of Science. In International relations 2014 : contemporary issues of world economics and politics. International scientific conference. International relations 2014 : contemporary issues of world economics and politics : conference proceedings : 15th international scientific conference : Smolenice Castle, 4th - 5th december 2014. - Bratislava : Publishing house EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3980-7, s. 549-559 CD-ROM.
    článok

    článok

  7. ŠTĚDROŇ, Bohumír - POTŮČEK, Martin - PROROK, Vladimír. Politika a politický marketing. Praha : C. H. Beck, 2013. xvi, 255 s. Beckova edice ekonomie. ISBN 978-80-7400-448-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  8. ZVONČEKOVÁ, Janka. Prečo politika a politici potrebujú politický marketing. - Registrovaný: Web of Science. In Medzinárodné vzťahy 2013 : aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky : zborník príspevkov zo 14. medzinárodnej vedeckej konferencie : zámok Smolenice, 5. - 6. december 2013. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3802-2, s. 844-851 CD-ROM.
    článok

    článok

  9. GBUROVÁ, Jaroslava - BAČÍK, Radovan. Politický marketing a možnosti využitia public relations. In Budúcnosť médií : zborník z medzinárodnej vedeckej e-konferencie : [Piešťany], 23.-24. apríla 2012. - [Piešťany] : MEDIATIKA, 2012. ISBN 978-80-971009-0-2, s. 549-559.
    článok

    článok

  10. ŠTĚDROŇ, Bohumír - ŠTĚDROŇ, Jakub. Politický marketing a technologie. In Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi : vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3037-8, s. 226-235.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.