Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 22  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Priamy marketing"
  1. HARAJDIČOVÁ, Jana. Priamy marketing vybranej firmy a jeho vnímanie zákazníkmi : bakalárska práca. Školiteľ: Dagmar Klepochová. Bratislava, 2021. 55 s.
    kniha

    kniha

  2. VANEKOVÁ, Dominika. Priamy marketing vo vybranom podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Richard Bednár. Bratislava, 2012. 45 s.
    kniha

    kniha

  3. ARTIMOVÁ, Kristína. Priamy marketing a osobný predaj vo vybranej spoločnosti : bakalárska práca. Školiteľ: Richard Bednár. Bratislava, 2012. 51 s.
    kniha

    kniha

  4. MIHÁLIKOVÁ, Monika - KRIŽANOVÁ, Anna. Priamy marketing bez hraníc? In Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky '11 : zborník [príspevkov] z medzinárodnej vedeckej konferencie : vydaný ako mimoriadne číslo elektronického časopisu Podniková ekonomika a manažment : pod záštitou Ministerstva financií SR : Rajecké Teplice 4. - 5. október 2011. - [Žilina] : [Katedra ekonomiky Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity], [2011]. ISSN 1336-5878, s. [1-4].
    článok

    článok

  5. SABOL, Richard. Priamy marketing a jeho formy : diplomová práca. Škol. Helena Labská. Bratislava, 2010. 67 s.
    kniha

    kniha

  6. TIMKOVÁ, Karolína. Priamy marketing v neziskovej organizácii : bakalárska práca. Škol. Ivana Mižičková. Bratislava, 2009. 37 s.
    kniha

    kniha

  7. SINČÁK, Marián. Priamy marketing prostredníctvom využitia internetu v spoločnosti BERGR SPORT, s.r.o. : diplomová práca. Škol. Peter Šimegh. Košice, 2009. 83 s.
    kniha

    kniha

  8. BELÁKOVÁ, Vanda. Priamy marketing v spoločnosti IBM : diplomová práca. Škol. Helena Labská. Bratislava, 2008. 85 s.
    kniha

    kniha

  9. GAŠAJ, Michal. Priamy marketing, jeho faktory a formy, ich využitie na trhu spotrebiteľa v SR : dizertačná práca. Škol. Helena Labská. Bratislava, 2008. 195 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  10. MICHALKOVÁ, Lucia. Priamy marketing. In Mladý ekonóm 2008 : veda, výskum a prax v meniacom sa európskom ekonomickom priestore : (zborník z vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou). - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. ISBN 978-80-225-2668-5, s. 77-82. VEGA 1/4600/07. 1/4600/07, VEGA, Podmienky a predpoklady rozvoja vzťahového marketingu ako nástroja konkurencieschopnosti slovenských podnikov v kontexte jednotného európskeho trhu.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.