Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Prieskum vnímania identity vybranej značky"
  1. KOPANIČOVÁ, Janka - POTANKOVÁ, Mária. Prieskum vnímania identity vybranej značky. In Študentská vedecká a odborná činnosť Obchodnej fakulty 2015 : zborník príspevkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4114-5, s. 152-159 CD-ROM.
    článok

    článok

  2. MICHALCOVÁ, Kristína. Prieskum vnímania identity vybranej značky u mladých : bakalárska práca. Školiteľ: Janka Kopaničová. Bratislava, 2014. 42 s.
    kniha

    kniha

  3. POTANKOVÁ, Mária. Prieskum vnímania identity vybranej značky u seniorov : bakalárska práca. Školiteľ: Janka Kopaničová. Bratislava, 2014. 59 s.
    kniha

    kniha



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.