Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Heslá = "Rada pre reklamu Bratislava"
  1. HRADISKÁ, Elena. Reklama, emócie a etika. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách : Mesačník pre médiá, marketing a reklamu. ISSN 1335-2016, Marec 1998, č. 3, s. 1,44.
    článok

    článok

  2. COCHEROVÁ, A. - ŽIAČIKOVÁ, B. Cieľom samoregulačných orgánov nie je byť reaktívny, ale projektívny. In Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. - Bratislava : TREND Holding, 1997. ISSN 1335-0684, 1. januára 1997, roč. 7, č. 1, s. 21A.
    článok

    článok

  3. BRAT, L. - ČANKOVÁ, H. Zákon silnejšieho : Filozofia Klubu reklamných agentúr Slovenska očami jeho prezidenta. In Merkúr : mesačník o obchode, veľtrhoch a reklame. - Bratislava : Spoločnosť 7 PLUS, 1997, 1997, roč. 4, č. 2, s. 40-41.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.