Výsledky vyhľadávania
- HRADISKÁ, Elena. Reklama, emócie a etika. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách : Mesačník pre médiá, marketing a reklamu. ISSN 1335-2016, Marec 1998, č. 3, s. 1,44.
- COCHEROVÁ, A. - ŽIAČIKOVÁ, B. Cieľom samoregulačných orgánov nie je byť reaktívny, ale projektívny. In Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. - Bratislava : TREND Holding, 1997. ISSN 1335-0684, 1. januára 1997, roč. 7, č. 1, s. 21A.
- BRAT, L. - ČANKOVÁ, H. Zákon silnejšieho : Filozofia Klubu reklamných agentúr Slovenska očami jeho prezidenta. In Merkúr : mesačník o obchode, veľtrhoch a reklame. - Bratislava : Spoločnosť 7 PLUS, 1997, 1997, roč. 4, č. 2, s. 40-41.