Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 10  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Regionálny marketing"
  1. KAMENSKÝ, Roman. Regionálny marketing ako nástroj rozvoja cestovného ruchu v regióne Orava : diplomová práca. Škol. Juraj Litomerický. Bratislava, 2010. 70 s.
    kniha

    kniha

  2. HUDECOVÁ, Martina. Regionálny marketing a jeho špecifiká : diplomová práca. Škol. Vanda Lieskovská. Košice, 2009. 127 s.
    kniha

    kniha

  3. KAMENSKÝ, Roman. Regionálny marketing región Orava : diplomová práca. Škol. Peter Drábik. Bratislava, 2008. 56 s.
    kniha

    kniha

  4. ANDRISOVÁ, Mária. Regionálny marketing („spoznaj Slovensko za sedem dní“). Problémová úloha. In Implementácia požiadaviek regionálneho trhu práce do ekonomického vzdelávania (so zameraním na OA v SR) : zborník záverečných prác a zborníky elektronických prezentácií. - Bratislava : Katedra pedagogiky, Národohospodárska fakulta, Ekonomická univerzita v Bratislave, 2007. ISBN 978-80-225-2432-2.
    článok

    článok

  5. HORSKÁ, Elena. Regionálny marketing v praxi agropodnikateľa. In Slovenský Výber : mesačník manažmentu obchodu. - Bratislava : SON MEDIA, 2004. ISSN 1335-9266, 2004, roč. 8, č. 3, s. 32-33.
    článok

    článok

  6. JAMNICKÝ, Peter. Regionálny marketing v kontexte regionálneho rozvoja. In TRANSPOZ I : možnosti riešenia vedecko-výskumných úloh malých a stredných podnikov v doktorandskej forme štúdia. - Žilina : Žilinská univerzita / EDIS, 2004. ISBN 80-8070-266-7, s. 13-18.
    článok

    článok

  7. ZORKÓCIOVÁ, Otília. Regionálny marketing (s aplikáciou na uplatňovanie marketingu CR v Malokarpatskom regióne). In Marketing a médiá, regionálny marketing : zborník z medzinárodného odborného seminára. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2004. ISBN 80-89034-82-9, s. 205-208.
    článok

    článok

  8. HORSKÁ, Elena. Miesto pre regionálny marketing. In Slovenský Výber : mesačník manažmentu obchodu. - Bratislava : SON MEDIA, 2003. ISSN 1335-9266, 2003, roč. 7, č. 11, s. 36-37.
    článok

    článok

  9. Regionálny marketing : európske charty regionálnej a miestnej samosprávy. Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2000. 116 s. Študijné a informačné publikácie, číslo 2. ISBN 80-225-1336-9. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
  10. VIESTOVÁ, Kristína. Regionálny marketing. In Verejná správa, 1992, č. 13, príl. 4 s.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.