Výsledky vyhľadávania
- KURIŠ, Vladimír. Reklamácie ako príležitosť udržať si lojalitu zákazníka. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2013, 2013, roč. 5, č. 8, s. 56-57.
- STANKOVÁ, Gabriela. Reklamácie v aktuálnej spotrebiteľskej situácii ako nástroj na udržanie zákazníka : diplomová práca. Školiteľ: Marína Korčoková. Bratislava, 2011. 86 s.
- ZLATOŠOVÁ, Monika. Starostlivosť o zákazníka a reklamácie : diplomová práca. Školiteľ: Mária Dzurová. Bratislava, 2011. 67 s.
- JURIŠOVÁ, Katarína. Starostlivosť o zákazníka a reklamácie : diplomová práca. Školiteľ: Mária Dzurová. Bratislava, 2011. 62 s.
- KUBÁNI, Soňa. Ochrana spotrebiteľa - postup pri uplatňovaní a vybavovaní reklamácie. In Personálny a mzdový poradca podnikateľa. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2010. ISSN 1335-1508, 2010, č. 2-3, s. 114-123.
- BERHANOVÁ, Ivana. Starostlivosť o zákazníka a reklamácie : diplomová práca. Škol. Mária Dzurová. Bratislava, 2010. 61 s.
- HANULOVÁ, Katarína. Starostlivosť o zákazníka a reklamácie : diplomová práca. Škol. Mária Dzurová. Bratislava, 2009. 95 s.
- MIKULOVÁ, Jana. Reklamácie ako prejav nedostatočnej starostlivosti o zákazníka : bakalárska práca. Škol. Mária Dzurová. Bratislava, 2009. 43 s.
- ĎURECHOVÁ, Jana. Starostlivosť o zákazníka a reklamácie : diplomová práca. Škol. Mária Dzurová. Bratislava, 2009. 65 s.
- LEŠKOVÁ, Kristína. Starostlivosť o zákazníka a reklamácie : diplomová práca. Škol. Mária Dzurová. Bratislava, 2009. 87 s.