Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 8  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Sales Management"
  1. DONALDSON, Bill. Sales Management : Theory and Practice. 1. ed. Houndmills : MacMillan, 1992. 302 s. ISBN 0-333-575075. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  2. WOTRUBA, Thomas R. - SIMPSON, Edwin K. Sales Management : Text and Cases. 2. ed. Boston : PWS-Kent Publ. Co., 1989. 624 s. ISBN 0-534-91783-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  3. INGRAM, Thomas N. - LAFORGE, Raymond W. Sales Management : Analysis and Decision Making. 1. ed. Chicago : The Dryden Press, 1989. 752 s. ISBN 0-03-013457-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  4. DALRYMPLE, Douglas J. Sales Management : Concepts and Cases. 3. ed. New York : Wiley and Sone, 1988. 681 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  5. STILL, Richard R. - CUNDIFF, Edward W. - GOVONI, Norman A.P. Sales Management : Decisions, Strategies, and Cases. 5. ed. Eglewood Cliffs : Prentice-Hall, 1988. 608 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  6. ANDERSON, Rolph E. - HAIR, Joseph F. - BUSH, Alan J. Professional Sales Management. 1. ed. New York : MacGraw-Hill, 1988. 635 s. ISBN 0-07-001676-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  7. FUTRELL, Charles. Sales Management. 2. ed. Chicago : The Dryden Press, 1988. 789 s. ISBN 0-03-010963-9. [Počet ex. : 3, z toho voľných 3, prezenčne 0]
  8. DALRYMPLE, Douglas J. Sales Management : Concepts and Cases. 2. ed. New York : Wiley and Sons, 1985. 635 s. ISBN 0-471-87872-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.