Výsledky vyhľadávania
- ŠIMLOVIČOVÁ, Ivana. Značkové tváre za milión. In Stratégie : marketing, reklama, online, médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2016, apríl 2005, roč. 12, č. 4, s. 12-13.
- PÁLKOVÁ, Sylvia. Slovenská televízia nemá peniaze, platí reklamným časom. In Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. - Bratislava : TREND Holding, 2002. ISSN 1335-0684, 6. februára 2002, roč. 12, č. 6, s. 11A.
- BABITZOVÁ, Eva. Slovenská televízia a Slovenský rozhlas pripravili deficitné rozpočty na budúci rok. In Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. - Bratislava : TREND Holding, spol. s r.o., 1999. ISSN 1335-0684, 8. decembra 1999, roč. 9, č. 49, s. 13A.
- BABITZOVÁ, Eva. Slovenská televízia v stave ohrozenia. In Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. - Bratislava : TREND Holding, spol. s r.o., 1999. ISSN 1335-0684, 26. mája 1999, roč. 9, č. 21, s. 13A.
- DUBOVÁ, Zuzana. Nová tvár reklamy v Slovenskej televízii. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách : Mesačník pre médiá, marketing a reklamu. ISSN 1335-2016, Február 1998, č. 2, s. 1,44.
- Zákon o dani z dedičstva, darovania, prevodu a prechodu nehnuteľností. In Hospodárske noviny : denník o ekonomike a politike. - Bratislava : Ecopress, 1996. ISSN 0862-9567, 20. septembra 1996, roč. 4, č. 184, s. 15.
- KADLEC, Ľ. Nejasná programová štruktúra pripravuje Slovenskú televíziu o reklamu. In Trend, 1995, roč. 5, č. 10, s. 19A.
- LECHNICKÝ, Milan. Nároky predajcu reklamného času Slovenskej televízie stúpajú. In Trend, 1993, roč. 3, č. 45, s. 19.