Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 21  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Sociálny marketing"
  1. KÁNTOROVÁ, Alexandra. Sociálny marketing a jeho uplatnenie v zdravotníctve : bakalárska práca. Školiteľ: Marek Kukura. Bratislava, 2022. 46 s.
    kniha

    kniha

  2. MATEJSKO, Jakub. Sociálny marketing a jeho vnímanie generáciou Z v oblasti prevencie duševného zdravia : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Klepochová. Bratislava, 2021. 54 s.
    kniha

    kniha

  3. KUKURA, Marek. Sociálny marketing ako nástroj riešenia spoločenských problémov. In MERKÚR 2020. International Scientific Conference Bratislava for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2020 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4787-1, s. 152-160 online.
    článok

    článok

  4. TISOŇOVÁ, Monika. Sociálny marketing - konštrukcia modelu rozhodovania spotrebiteľa v oblasti prevencie zdravia : bakalárska práca. Školiteľ: Dagmar Klepochová. Bratislava, 2020. 54 s.
    kniha

    kniha

  5. GUMANOVÁ, Simona. Sociálny marketing a jeho využitie v oblasti zdravia : bakalárska práca. Školiteľ: Dagmar Klepochová. Bratislava, 2020. 53 s.
    kniha

    kniha

  6. ČIHOVSKÁ, Viera. Sociálny marketing pomáha pri výchove spotrebiteľa. In Gramotný spotrebiteľ : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4297-5, s. 16-28 online. VEGA 1/0178/14. 1/0178/14, VEGA, Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov.
    článok

    článok

  7. LIESKOVSKÁ, Vanda. Sociálny marketing na podporu zastavenia plytvania s potravinami. In Nové trendy v manažmente a marketingu 2016. Vedecký workshop. Nové trendy v manažmente a marketingu 2016 : elektronický zborník abstraktov z vedeckého workshopu : Horný Smokovec, Vysoké Tatry, Slovensko, 8.-10.9.2016. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2016. ISBN 978-80-225-4294-4, s. 18-19 CD-ROM. VEGA 1/0376/17.
    článok

    článok

  8. TOMAŠČÁKOVÁ, Mária. Sociálny marketing a jeho využite v praxi : bakalárska práca. Školiteľ: Alžbeta Thiessen. Košice, 2015. 60 s.
    kniha

    kniha

  9. VARTIAK, Lukáš. Sociálny marketing ako účinný motivačný nástroj na zmenu správania. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2015. ISSN 1338-7944, 2015, roč. 10, č. 4, s. 34-46.
    článok

    článok

  10. ČIHOVSKÁ, Viera - KOVÁČOVÁ, Jana. Sociálny marketing - rozšírenie marketingovej koncepcie. In Aktuální výzvy marketingu a jejich uplatnění v praxi : [zborník] : vědecké statě : 2. ročník mezinárodní konference : Praha, 14. června 2012. - Praha : Kamil Mařík - Professional Publishing, 2012. ISBN 978-80-7431-090-4, s. 24-31. VEGA 1/0047/11. 1/0047/11, VEGA, Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.