Výsledky vyhľadávania
- LUKNIČ, Arnold Steve. Kultúra a klíma inovácie. In Produktivita : dvojmesačník Slovenského centra produktivity. - Žilina : SLCP, 2002. ISSN 1335-5961, 2002, roč. 3, č. 4, s. 16-17.
- KREMSKÝ, Peter. Sony ponúka Slovákom prácu nielen v Trnave. In Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. - Bratislava : TREND Holding, 2002. ISSN 1335-0684, 21. novembra 2001, roč. 12, č. 47, s. 54-55.
- BENKOVÁ, Katarína. Sony - v japonskom štýle na Slovensku. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách : Mesačník pre médiá, marketing a reklamu. ISSN 1335-2016, Marec 1998, č. 3, s. 8.
- DEVÁN, D. Sony Trnava má zelenú. In Hospodárske noviny : denník o ekonomike a politike. - Bratislava : Ecopress, 1997. ISSN 0862-9567, 10. februára 1997, roč. 5, č. 27, s. 7.
- CHAĽ, Ján. Inovačný manažment vo firme Sony. 2. In Trend, 1995, roč. 5, č. 6, s. 17A.
- CHAĽ, Ján. Inovačný manažment vo firme Sony. 1. In Trend, 1995, roč. 5, č. 5, s. 17A.
- DOLNOSTREDSKÝ, Ľ. Philips kontra Sony : Tvrdá a neúprosná konkurencia zúri medzi dvoma elektronickými gigantmi. In Slovenský Profit, 1994, roč. 2, č. 18.
- VIŠVÁDER, P. Japonsko '93: Všetko pre podnikateľov : Besedujeme o podpore malého a stredného podnikania v jednej z najvyspelejších krajín sveta. In Hospodárske noviny, 1993, roč. 37, č. 236, s. 7.
- BORISENKO, N. Koncepcija upravlenija v "Soni". In Ekonomičeskije nauki, 1991, č. 12, s. 23-28.