Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 5  
Vaša otázka: Heslá = "Soria and Grey Group Bratislava"
  1. KASPER, J. Reklama je motorom trhovej spoločnosti. In Hospodárske noviny : denník o ekonomike a politike. - Bratislava : Ecopress, 1997. ISSN 0862-9567, 25. júla 1997, roč. 5, č. 142, s. 8.
    článok

    článok

  2. MAZÁG, M. Má reklama monopolných podnikov zmysel? In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1996. ISSN 1335-2016, Júl 1996, č. 7, s. 18.
    článok

    článok

  3. HARMATOVÁ, D. Soria and Grey si vyskúšala schopnosti na humanitárnej kampani. In Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. - Bratislava : Trendy, 1996. ISSN 1335-0684, 1996, roč. 6, č. 2, s. 15A.
    článok

    článok

  4. LUPTÁKOVÁ, O. Originalita: podmienka na ceste k úspechu : SORIA GREY - tvorca jedinečného a nezameniteľného imidžu firmy. In Slovenský Profit, 1995, roč. 3, č. 31, s. 11.
    článok

    článok

  5. LECHNICKÝ, Milan. Soria and Grey, to je reklama, ktorá predáva : Ako sa značkám dáva charakter. In Trend, 1994, roč. 4, č. 41, s. 18-19.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.