Výsledky vyhľadávania
- KASPER, J. Reklama je motorom trhovej spoločnosti. In Hospodárske noviny : denník o ekonomike a politike. - Bratislava : Ecopress, 1997. ISSN 0862-9567, 25. júla 1997, roč. 5, č. 142, s. 8.
- MAZÁG, M. Má reklama monopolných podnikov zmysel? In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1996. ISSN 1335-2016, Júl 1996, č. 7, s. 18.
- HARMATOVÁ, D. Soria and Grey si vyskúšala schopnosti na humanitárnej kampani. In Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. - Bratislava : Trendy, 1996. ISSN 1335-0684, 1996, roč. 6, č. 2, s. 15A.
- LUPTÁKOVÁ, O. Originalita: podmienka na ceste k úspechu : SORIA GREY - tvorca jedinečného a nezameniteľného imidžu firmy. In Slovenský Profit, 1995, roč. 3, č. 31, s. 11.
- LECHNICKÝ, Milan. Soria and Grey, to je reklama, ktorá predáva : Ako sa značkám dáva charakter. In Trend, 1994, roč. 4, č. 41, s. 18-19.