Výsledky vyhľadávania
Vaša otázka:
Hlavný názov = "Stratégia obchodného partnerstva v komercionalizácii produktov"
- Stratégia obchodného partnerstva v komercionalizácii produktov : zborník z vedeckého seminára : január 2001. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2001. 76 s. ISBN 80-225-1372-5. 5052, VEGA, Stratégia obchodného partnerstva v komercializácii produktu. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- Stratégia obchodného partnerstva v komercionalizácii produktov : VEGA 5052 : zborník výstupov : december 2001. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2001. 81 s. ISBN 80-225-1514-0. 5052, VEGA, Stratégia obchodného partnerstva v komercializácii produktu. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]