Výsledky vyhľadávania
- KUŠNIERIKOVÁ, Zuzana. Analýza marketingového prostredia ako východisko tvorby odbytovej stratégie podniku : diplomová práca. Školiteľ: Katarína Grančičová. Bratislava, 2023. 77 s.
- DZURINOVÁ, Patrícia Mária. Nákladová analýza efektívnosti výrobnej stratégie podniku : diplomová práca. Školiteľ: Lenka Štofová. Košice, 2022. 50 s.
- FATUROVÁ, Elena. Eko-logistika ako súčasť stratégie podniku : diplomová práca. Školiteľ: Klaudia Gubová. Bratislava, 2022. 61 s.
- ANTÁLKOVÁ, Karin. Analýza marketingového prostredia ako východisko tvorby odbytovej stratégie podniku : diplomová práca. Školiteľ: Katarína Grančičová. Bratislava, 2022. 71 s.
- KUFELOVÁ, Iveta - GRISÁKOVÁ, Nora - ŠTETKA, Peter. Hodnotový rozmer ekoinovačnej stratégie podniku. Recenzenti: Štefan Majtán, Alena Trsťanská, Róbert Šlosár. 2. doplnené a rozšírené vydanie. České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2022. 154 s. [11,16 AH]. VEGA 1/0646/20. ISBN 978-80-7556-115-2.
- RYBÁROVÁ, Daniela. [Hodnotový rozmer ekoinovačnej stratégie podniku]. In Súčasné výzvy ekonomického znalectva v podmienkach SR : recenzovaný zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4809-0, s. 63 online. Recenzia na: Hodnotový rozmer ekoinovačnej stratégie podniku / Nora Grisáková, Iveta Kufelová, Peter Štetka ; recenzenti: Daniela Rybárová, Alena Trsťanská. 1. vydanie. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2020. - ISBN 978-80-7556-077-3.
- HUDÁK, Martin. CRM ako nástroj konkurenčnej stratégie podniku cestovného ruchu : diplomová práca. Školiteľ: Monika Naďová Krošláková. Bratislava, 2021. 71 s.
- PAŽITNÁ, Terézia. Návrh marketingovej stratégie podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Marián Čvirik. Bratislava, 2021. 57 s.
- BREJKA, Patrícia. Návrh marketingovej stratégie podniku : diplomová práca. Školiteľ: Pavol Kita. Bratislava, 2021. 68 s.
- VENDRINSKÁ, Natália. Návrh marketingovej stratégie podniku : diplomová práca. Školiteľ: Veronika Nekolová. Bratislava, 2020. 75 s.