Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Strategies to retaining customers"
  1. LESÁKOVÁ, Dagmar. Strategies to retaining customers. In Trends in economics and management for the 21st century : proceedings from international conference : september 20th - 22nd 2012, Brno, Czech republic : international conference is held as a part of celebrating the 20th anniversary of the BUT Faculty of Business and Management. - Brno : Brno University of Technology. Faculty of Business and Management, 2012. ISBN 978-80-214-4581-9, s. [1-7]. VEGA 1/00612/12.
    článok

    článok

  2. LESÁKOVÁ, Dagmar. Strategies to retaining customers. In Obchod a finance 2012 : sborník, 03. - 4.5.2012, Praha. - Praha : Katedra obchodu a financí PEF ČZU v Praze, 2012. ISBN 978-80-213-2292-9, s. 44-49.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.