Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 8  
Vaša otázka: Heslá = "TQC"
  1. TUMA, Miroslav. Nevyrábajte to, čo spotrebiteľ požaduje, ale to čo potrebuje. In Ekonomický a právny poradca podnikateľa, 1995, č. 3-4, s. 217-223.
    článok

    článok

  2. MIZUNO, Shigeru. Řízení akosti. Prekl. Pavel Soukup. 1. vyd. Praha : Victoria Publ., [1993]. 301 s. ISBN 80-901564-0-1. [Počet ex. : 2, z toho voľných 2, prezenčne 0]
  3. WORONOFF, Jon. Mýtus japonského managementu. [z angl. prel.] Jiří Rezek. 1. vyd. Praha : Victoria Publ., [1993]. 126 s. ISBN 80-85605-48-1. [Počet ex. : 4, z toho voľných 3, prezenčne 1]
  4. BLACKBURN, Joseph D. Závod s časem. [Z angl. prel.] Lidmila Janečková. 1. vyd. Praha : Victoria Publ., [1993]. 245 s. ISBN 80-85605-34-1. [Počet ex. : 2, z toho voľných 2, prezenčne 0]
  5. Majstrovský list. : Technika práce. Prevádzková prax. Riadenie ľudí. In Praktická škola marketingu, 1993, roč. 3, č. 4, s. 25-26.
    článok

    článok

  6. FEIGENBAUM, Armand Vallin. Total Quality Control. 3. ed., rev. New York : MacGraw-Hill, 1991. 863 s. ISBN 0-07-020354-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  7. PERSICO, J. - BEDNARCZYK, B.L. - NEGUS, D.P. Three routes to the same destination: TQM. 2. In Quality Progress, 1990, roč. 23, č. 2, s. 37-41.
    článok

    článok

  8. BLAUW, J.N. - DURING, W.E. Total quality control in Dutch industry. In Quality Progress, 1990, roč. 23, č. 2, s. 50-52.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.