Výsledky vyhľadávania
- JANKŮ, Jana. Tesco si udržiava prvenstvo medzi najväčšími obchodníkmi na Slovensku. In Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. - Bratislava : TREND Holding, 2000. ISSN 1335-0684, 9. februára 2000, roč. 10, č. 6, s. 7A.
- Britské Tesco naďalej na špici slovenského obchodu. In Moderní obchod : časopis pro úspěch v prodeji. - České a slovenské odborné nakladatelství ; Praha, 2000. ISSN 1210-4094, 2000, č. 4, s. 20-21.
- TOMČÍK, Peter. TOP 15 obchodných a distribučných spoločností. In Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 2000. ISSN 1335-2008, 2000, č. 2, s. 12-13.
- TOMČÍK, Peter. TOP 50 obchodných spoločností v roku 1999 na Slovensku. In Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 2000. ISSN 1335-2008, 2000, č. 5, s. 12-13.
- HINKOVÁ-DIBARBOROVÁ, Andrea. TOP 50 obchodných spoločností naznačuje zmeny. In Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. ISSN 1335-2008, 1999, č. 4, s. 10-11.
- ŠVEC, P. Maloobchod na Slovensku stojí pred etapou koncentrácií. In Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. - Bratislava : TREND Holding, 1997. ISSN 1335-0684, 11. júna 1997, roč. 7, č. 24, s. 10A.
- ŠVEC, P. Vnútorný obchod na Slovensku zažíva druhú vlnu transformácie. In Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. - Bratislava : TREND Holding, 1997. ISSN 1335-0684, 4. júna 1997, roč. 7, č. 23.