Výsledky vyhľadávania
- HUTT, Michael D. - SPEH, Thomas W. Business, Marketing, Management : A Strategic View of Industrial and Organizational Markets. 4th Edition. Fort Worth : The Dryden Press, 1992. 749 s. The Dryden Press Series in Marketing. ISBN 0-03-075384-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
- HUTT, Michael D. - SPEH, Thomas W. Industrial marketing management : a strategic view of business markets. 2. ed. Chicago : The Dryden Press, 1984. 632 s. The Dryden press series in marketing. ISBN 0-03-069307-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
- ROSENBLOOM, Bert. Marketing channels : a Management view. 2. ed. Chicago : The Dryden Press, 1983. 511 s. The Dryden press series in marketing. ISBN 0-03-058996-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
- HISE, Richard T. Effective salesmanship. Hinsdale : The Dryden Press, 1980. 449 s. The Dryden press series in marketing. ISBN 0-03-054676-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]